091201

F*n vilken hemskt dag måste jag säga. vaknade upp och kunde inte prata som en normal människa,lät som nån som rökt 10paket om dan i hela sitt liv typ. men efter att ha pratat tillräckligt mycket så kom rösten tillbaka. Halsen värkte fortfarande så jävla mkt att de till och med gjorde ont när jag andades. och på idrotten så va de ju självklart "pip-test" (stavning)(?) och då anstränger man sig ju inte ett dugg elr hur?.....*host*
så efter inte alls lång tid fick jag gå av och de gjorde ¨så ont att jag grät, och jag är absolut den som sinte gråter av smärta, men dehär va obeskrivligt.
efter skolan så blev de till att göra omprov, ett av typ 4 så nästa vecka blir de väl 2 till och veckan efter de så hoppas jag på att ha gjorde de sista. får helt enkelt hålla tummarna för att man får G i alla ämnen annars blir de väl IV på gymnasiet...........FUCK THAT!

nu ska jag fan sova,eller i alla fall förberda mig för att sova.för innan jag somnar ska jag slå på nåra avsnitt av 90210 som just för tillfället är de bästa program som finns.(y)

kisses


Speak out!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0