Andra Advent


varför känns det alltid som att det saknas nått? jag menar nu är det va ju såhär jag ville ha de från början men nu börjar jag sakna det gammla.....igen. när allt som kretsade i mitt lilla huve va fest och alkohol. jag hade riktigt kul i sommras när det festades varje dag, självklart har jag kul nu med men jag tror att jag ställer för hög press på mig själv att visa för alla att jag inte behöver supa varje helg(vilket jag inte vill) men de skulle vara kul att kunna gå på en fest utan att tänka på vad alla andra ska tycka om en när man gör vissa saker.

oj nu blev de lite deppinlägg men fick iaf nåra rader skrivna. så tack för mig.

Speak out!
Postat av: sofie

du gör exakt så som du själv vill! jag kommer stötta dig vilket som, för jag vet hur svårt du tycker att det är, becca det är bara att ringa mig, när som helst :) <3

2009-12-06 @ 21:44:42
Postat av: evelina

ingen har rätt att döma dig så länge det inte går över styr, vilket det förmodligen inte gör. sååå, let's party biatch ;)

2009-12-06 @ 22:03:12
URL: http://evelinanoren.blogg.se/
Postat av: karro

stå på dig!

som evelina säger, så länge det inte går över styr har ingen rätt att dömma dig :)

du har ju bevisat nu att du kan och jag vet att om någon tvivlar så har du inte svårt för att bevisa det igen :)

du är bra min guldfisk :D

2009-12-07 @ 18:29:27
URL: http://karolinahellgren.blogg.se/
Postat av: beca

sv sofie: tack sofie du r underbar :)<3

2009-12-07 @ 18:47:33
Postat av: evelina

sv; ooohja, massvis med party ;) hehehhehehe.

2009-12-07 @ 18:58:01
URL: http://evelinanoren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0