dan före dopparedan

Då var det snart juafton, känns som om det var igår ungefär. Om jag ska vara ärlig så längtar jag inte så jättemycket, de är ju självklart mysigt och sådär men de är ju inte samma sak som när man va liten.
När man va liten så vaknade man vid 6 och öppanade paketet som låg i julstrumpan och sen kollade man på julkalendern, och när mamma vaknat så åt man god frukost och jag fick alltid julmust till frukost vilket var helt fantastiskt. redan när kl va 9 gick man och väntade på att öppna alla presenter under granen. Men nu för tiden så hinner man ju knappt se Kalle Anka eftersom man vaknar så sent och julmaten gillar jag inte och inte julmust heller, Och visst är det kul att får presenterna men de ser ju förjävligt ut när inget ligger under granen sen,och allt är över så fort. Så man kan ju undra vad som igentligen är meningen med julen?
om jag fick önska mig exakt de jag ville skulle jag önska att jag va liten igen,då va julen så mkt roligare. men tyvär kan man ju inte få allt här i livet....."/


Speak out!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0