gästblogg: karrooooooooooooooooooo

TJENA! WHAAAAAAAT'S UP?!?!?!??!?!?!?!?

jaaa, som ni alla önskar och längtat efter så är jag nu här! (karrooo dåra.. men det förstod ni ju)

såååååååå.. hur är läget med mig då?????
- jofan, det är mega super dega bra. som jag brukar säga! HEHEHEHEHE.

nu är det så att flexbert, som sitter här bredvid mig luktar fisk.
seriöst! hon luktar fisk!
jo men alltså, JAG LOVAR! hon luktar FISK!!!

så förstår inte riktigt hur det ska gå på bion ikväll... kommer vara väldigt pinsamt när hon sitter där och luktar fisk medans vi luktar gott från parfym!

menmen.. det är sånt man får leva med när man är vän med en sån lysande gubbe som mr. flexbert!

en sak ska ni ha klart för er, flexbert är något man alltid ska ha med sig! speciellt på sena nätter!
den hjälper en när mörkret börjar falla och får en att känna sig trygg i osäkra stunder!
flexbert är som ens bästa vän!!!!! KOM IHÅG DET!!!!

men nu ska jag ta och försöka få henne att spruta lite parfym på sig så jag inte behöver skämmas ihjäl..... SUCK!
hihihihihiihihihihihihihiihihihihihiihihihiihihi.




nej.. puss och kram på er från eran bästa.. HEHEHEHE

Speak out!
Postat av: evelina

hahahaha jag sa faktiskt snö.... annars hade det ju inte ilat i mina tänder...;) och nej. det var inte ett dugg rockit.. fast en hel näve med smör i munnen hade nog vart värre... :o

2009-12-19 @ 16:29:36
URL: http://evelinanoren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0