varje gång jag ser dig är de som om allting......blir svart

doften av vanilj i rummet är ju helt fantstikt. har tagit alla doftljus i hela lägenheten och ställt in i mitt rum och stängt dörren så när jag öppanade så kom de västa orkanen av massa god doft(y) lite it!
idag har jag vart riktigt duktig och städat till min kära mor så nu har jag tjänat kanske 200 vilket sitter fint i plånboken till mellandagsrean den 26. då ska jag oxå få träffa min älskade kusin som jag inte träffat på ååååår!
ska bli kul att prat med henne om massa skvaller, jag menar om man vill berätta hemligheter ska man berätta för nån som bor på landet och inte har ett liv ;) skoja ida, men du vet att jag älskar dig ändå.
imorn ska jag göra papparkakshus eftersom mammas hemmagjorda ser ut som ett jävla fängelse fårn yttre rymden. blir nice de. nån som vill joina?

god natt!



Speak out!
Postat av: karro

JAG VILL! :D

JAG LOVAR, JAG ÄR BRA!!!!

2009-12-21 @ 01:05:21
URL: http://karolinahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0