you make me feel so alive

Min älskade vän blev lite besviekn att jag inte skrev om honom.så lovade att skriva lite om killen,och man håller ju alltid de man lovar right?
Alla ska veta vilken undebar kille han är, typ helt fantastisk. Tjejen som får han är lyckligt lottad ska ni veta. Men! de finns ett litet problem, om nån skulle såra han skulle jag slå in pannbenet och bryta av alla ben i hela kroppen på den presonen, så va försikta era losers...;)

Kommer ihåg när vi först träffades på sjön och vi kollade på film och du och jag va dom ända som tyckte fimen va läskig så vi låg under täcket o typ skaka;),sen låg vi uppe till typ 8 på morgonen(förutom oliver som somnade på golvet) tills vi somnade 3st i min lilla säng.
Sen efter midsommar låg vi och snackade i telfon i timmar typ varje kväll och jag blev alltid lika glad när du ringde. Sen va de den gången när vi träffades på grönan o du hade din tjej med dig, kommer ihåg att jag hatade att se henne stå o typ våldta dig med massa pussar o skit,haha blev ju för fan avundsjuk(a) sen helt plötsligt tappade vi kontakten men de är kul att vi snackar lite då och då nu för tiden:)

(blev ganska mkt nu även fast de bara skulle bli nåra rader,men ingen lider väl av de så)


Du vet att jag älskar di Dennis.

Speak out!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0