I know you love

Fan vilken jobbig dag. skulle ju börja sköta skolan så idag har jag verkligen jobbat på, och jag fattar inte ett folk orkat annstränga sig såhär mycket sen i augusti?!?!?!? men de lönar sig i slutändan i alla fall. efter skolan gjorde jag nåra prov som hade blivit liiiite för många fel på och sen blev de till att jobba. Pengar rullar in och på fredag drar jag och Ida en snabbis till TäbyC för att fylla upp garderoben lite(y) gött!

när jag jobbade så underhöll pullan mig med lite sms, såhär löd dom:

becca: jag trodde allt va skådespeleri när du gick hem idag...
evelina: nej faktiskt inte, jag hostar som fan & har typ feber,snart kanske jag blir rosa och får tryne;o
becca: haha de vore ju lite synd
evelina: JA! kanske inte färgen för den klär mig...men ett tryne är inte så kul att gå omkiring med:(
becca: är inte helt säker på om du skulle passa i dendär knorrade saken där bak heller
evelina: dedär kan nog diskuteras....:o
becca: kanske de, men inte med mig i alla fall!
evellina: tackdå! du är bara avundsjuk...
becca: för en sak som ser ut ska sitta på en kille fast där fram? hoppas du inte tror på de själv?
evelina: de är faktiskt skillnad elr lockar dina killa kukarna? nice i såna fall*host*
becca: klart dom gör...dom är riktiga svin allihoppa! You know i biatch
evelina: där fick du till de måste jag säga;)
becca: kände de! å stolt att jag står och ler för mig själv (a)

Mohaha för en gång skull va de jag som kom me nått bra och inte "Jimmy Neutone" !


FUCKERS! bara för att jag slutat och inte domhär fjantarna!

märta tyckte tydligen att jag passar som mimmi-pigg elr nått...humm(?)


jag vet! jag är coooooool!



jag är inte vem som helst för ja e speciell...jag spelar nämligen fotboll
i uggs, vad sägs om de losers?

jag vet att alla kommer göra som mig nu och ha uggs på idrotten,men är men älskad så är man.....

De va min dag i bilder och lite text så hejdå geeeeaks, nu ska jag plugga:D woho!



Speak out!
Postat av: evelina

hmm, undra vad som är värst.. att bli kallad för grisen, pullan eller jimmy neautron..inget av det egentligen, för jag kommer ändå alltid vara din idol... och det är allt som spelar roll, din lilla blåsfisk.

ibland har jag bara lust att sticka hål i dig!

i know you love ME.

tack och hej

2009-11-03 @ 21:07:24
URL: http://evelinanoren.blogg.se/
Postat av: becca

sv evelina:

Min idol? Du är ju fan sjuk på riktigt!

du kan hjärna få sticka hål på mig...igen! du kan ju ändå inte de,du minns väl när du skulle göra de sist? de gick ju inge vidare....!

och en sak till, I DONT LOVE YOU!



I´m the one and only and you know it!

2009-11-03 @ 21:14:11
Postat av: evelina

hjärna, det är något du saknar unga dam...nöff nöff. he-he.

2009-11-04 @ 12:57:01
URL: http://evelinanoren.blogg.se/
Postat av: Anonym

Är man hatad så är man, menar du väll?

2009-11-05 @ 19:24:01
Postat av: Anonym

assså fjortis.

ingen kommer ha uggs på gympan! fatta jävla äckel.

väx upp, skaffa ett meningsfullt liv, inte nån jävla fjortis liv

2009-11-05 @ 21:04:50
Postat av: becca

sv anonym: ja jag antar att jag är hatat men vem bryr sig?

vet nån som älskar mig....JAG!

2009-11-05 @ 22:00:59
Postat av: becca

sv anonym: oj här förstår man nog inte ironin i de hela;o

en sak till, jag står för vad jag är och jag väljer att se ut som en fjortis.så på just den punkten så kan du inte klanka ner på mig

2009-11-05 @ 22:02:46
Postat av: cassandra

2009-11-06 @ 20:59:29
Postat av: Anonym

sv cassandra: ?:S

2009-11-07 @ 01:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0