ehhhhhh


 

känner att bloggen har kommit lite utanför nu i nån vecka,men vad gör de? inte ett dugg förutom att jag vet att evelina diggar mig blogg och är inne på den varje dag i hopp om att få läsa om självaste MOI....

förra onsdagen: va med mami på IKEA och handlade saker till min julklapp. greeeeay hu?

fredag: karolina och evelina....inget mer att säga!

lördag: huvudstaden med evelina.nya skor.Chai latte.middag med fina tjejer.rimbo.norrtälje.fest/krök.filmtittande.

söndag: jobba.middag med släkt.cheescake.missa gossip girl.kolla världens läskigaste film.somna vid åtta på morgonen.

måndag: fixat saker?.promenad med evelina.evelina kåta sig i julskum.inte kunna sova
idag: TV-inspelning med klassen heeeeeeela dagen.trött.

asså F-A-N jag har sovit i mammas säng varje natt nu sen jag såg den där jävla skräckafilmen, men inatt ska jag försöka sova i min egen säng, återkommer imorn om hur de gick för nu ska jag sova.


Speak out!
Postat av: evelina

åh, vad glad jag blev av att se mitt namn och massa snygga bilder på mig.. nu älskar jag din blogg ännu mer! hhihihih. he he he ;)

2009-11-26 @ 16:09:25
URL: http://evelinanoren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0