forgive me, I miss you and you know it

glömde bort bloggen en dag,elr de kanske va två? inte i helvete bryr ja mig i alla fall. Igår röjde vi galet på nån jävla fest, mer ditaljer behövs inte. kom iaf fall hem runt 5 tror jag och då fick ja trevligt sällskap av hanna.(y)
efter en kväll på fest så är de väl tydligen en självklarhet att man ska jobba...så efter fem timmars jobb me en lite sur linnea då och då så sitter jag nu här och mååååååste sova, fan skola imorn ju;o inte nått man sett fram emot men så äre i alla fall.

god natt alla losers! ^^

(imorn har jag förresten lovat anton en bild på mig typ "naturlig" så alla som är rädda för spöken bör inte kolla min blogg imorn)


Speak out!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0