how to save the life

fotbollstunering igår och nått som fortfarande förvånar mig är att vår klass kom 2:a? tänk att vi mattetöntar fick möta idrottsklassen i final. helt ortoligt va vi va grymma igår!
efter skolan fick jag sällskap av sofie till täby för lite shopping så vi gick runt där i affärer och myste galet;) fick med mig lite saker hem så de gjorde mig ganska glad i alla fall.
på kvällen kollade ja o "bullen" film, sen drog vi ut i en bil på raggarrunda men dennis och...ehh vet inte vem de va faktiskt(a)



nytt i garderoben,fick bli lite bilder på förra veckans köp som allrig kom upp här.









lite baslinnen blev de oxå men de är ointresant,elr hur ida?;)
sen ett par örehängen men dom har ja redan tappat bort så blev ingen bild på dom!


Speak out!
Postat av: idaa

älskar de svarta linnet med dragkedja!

2009-11-07 @ 23:29:58
Postat av: becca

sv ida: du ska se baksidan, den e skeeeetasnyggish;) hehe

2009-11-08 @ 00:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0