I am back again

nu är jag där igen, back in the shit! började helt plötsligt gråta på bussen hem från sthlm idag och livet kändes inte meningsfulla alls.ville bara gå och lägga mig och vakna när allt va som vanligt igen.
de känns som att allt som börjar på m bara är skit... "Ms.M",mat,magen,madrassen(som inte är skön idag)...en sak som är bra på m är Mamma, så förstårliga föräldrar är har jag tänkt på.dom hjälper en alltid när man behöver dom, räddning!


Speak out!
Postat av: Anonym

älskling.. varför? du kan berätta för mig, finns här! <3 hoppas du hade kul med lilla mig, försökte få dig på bra humör :/

2009-11-12 @ 22:53:24
Postat av: karin

glömde skriva men hoppas du vet att det var coola karin som skrev (a)

2009-11-12 @ 22:55:13
URL: http://thyranic.blogg.se/
Postat av: rebecca

beccan?<3

2009-11-14 @ 18:34:17
URL: http://beccccus.blogg.se/
Postat av: becca

sv rebecca:ja? "/

2009-11-14 @ 22:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0