I will be your new dream

sitter här och ska igentligen fixa mig för att snart dra o kötta hos sofie men innan de tänkte jag berätta en liten sak. som även dom som vill kan få va delaktisga i. låter kul va? okej är ni berädda? nu kom.....mer de......
jag Rebecca Angelica Andersson ska byta namn, men de stora problemet är att jag inte vet till va"/ ?!?!?!!?

fick nåra förslag av nåra muppar idag.
1. Natalia
2. Paowlina
3. Jazmine
4. Roxanna


sååååå. vad tycker de svenka folket om dom namnen? nått att fundera på? kanske ta alla eftersom man inte kan bestämma sig? de blir att sova på enligt mig.

Natalia? Paowlina? Jazmina? Roxanna?


Speak out!
Postat av: madeleine

jag heter natalia i mellan namn, har faktikst funderat på att ändra så jag heter natalia itsället för madeleine, men har inte bestämmt mig än. hihi :) men ah. <3

2009-11-27 @ 17:22:21
URL: http://madeleinesk.blogg.se/
Postat av: Anonym

ditt namn passar dig;)

men annars roxanna kanske?

2009-11-27 @ 21:50:47
Postat av: becca

sv madde: men Natalia är jättefint....fan jag vet inte:( <3

2009-11-28 @ 00:40:12
Postat av: madeleine

taack, antar jag att jag får säga då (a) hihi. jag tycker du passar i ditt namn du har nu :) <3

2009-11-28 @ 15:57:01
URL: http://madeleinesk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0