it´s youre day bby. do what you always want to do

efter skolan tillbringade jag nåra timmar med karin som åkte äääända från stockholm för att träffa mig;)GUUULD!
vi bakade vilket blev en katastorf och ett brännsår extra på min hand sen kollade vi lite film,ja karro va oxå med eftersom hon blev dissad,haha ledsen gumman!
de är ju alltid karin som kommer hit så på torsadag tänkte jag ta en sväng till huvudstaden och träffa den sköna kvinnan.lite ensam tid liksom;) hihihihi! OCH på lördag ska ja me dit så får vi se vad som händer då(y)

nu ska jag plugga och så säger jag ett stort grattis till en nybliven 5ton-åring vid namn HANNA! :D

grattis älskling<3


Speak out!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0