love is in the air

Evelina den fina och Becca den fräcka drog och fikade me chailatte(som karin lärde mig o dricka igår) haha här är man efterbliven jag vet(a) efter de har vi vart på spökjakt i min källare men vi hitta de vi ville i alla fall....eller nästan. idag är det ju fredag den 13:de så om exakt 7 månader fyller jag år.grattis i förskott;)

nu ska jag faktiskt lära mig att äta räkor, så vi hoppas på de bästa. de är ju nyttigt lix(y)


Speak out!
Postat av: evelina

hahahahaha, hatar dig för rubriken!

annars är du helt OK...:)

2009-11-13 @ 20:38:56
URL: http://evelinanoren.blogg.se/
Postat av: becca

sv: hahahahahhahahaha jag älskar den:D

du måste förresten hjälpa mig med en sak;o

2009-11-13 @ 20:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0