when i grow up.i wana ba famous . wana be a star-i wana be in movies

gick iväg till skolan idag,och helt otroligt så va jag ganske pigg, kan kanske bero på att jag somna 10igår men i alla fall så gick skolan suuuuper och jag är bäst bara för att påminna alla. gick till och med på språket idag vilket var typ första gången på hela 9an(y) nu älskar till och men läranra mig, hur nice är inte de huuu?;)

ska nog försöka hinna slänga in lite bilder innan jag somnar ikväll, så checka bloggen senare så blir de nåra snygga bilder på.......MOI! ;)

Speak out!
Postat av: evelina

sv; har en sån himla lust att hosta på dig satt du också blir sjuk, bara satt du vet liksom... hehe. NÖFF.

2009-11-05 @ 19:17:49
URL: http://evelinanoren.blogg.se/
Postat av: Anonym

LÄR DIG STAVA, fjortis

2009-11-06 @ 15:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0