you feeeeeeeel it bby

Oj klockan va inte mycket såg jag nu men ändå är jag hemma vilket mina fötter behövde,okej igentligen hela kroppen eftersom att jag inte känner av den, känns som ja flyger;o....haha!
är inte ett dugg trött så nu tänker ja utråka alla med massa patetiska frågor....fun right?!?!?


 

Tio Känslor

Kan du



1. Kan du röra på öronen? - nej

2. Kan du slicka dig på näsan? - nej

3. Kan du kolla i kors med ögonen? - jadå inga problem

4. Kan dina föräldrar lita på dig? - självklart (a)

5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? - skulle aldrig hända att jag inte pratar på så lång tid;o

6. Kan du va på en fest utan att dricka? - absolut, varför inte liksom

7. Kan dina vänner lita på dig? - mina VÄNNER kan lite till 100 på mig

8. Kan du tänka att pierca dig i naveln? - redan gjort faaan(y)

9. Kan du suga?- jävla fråga...vilken tjej kan inte suga?

10. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? - absolut.....INTE!


Vem


1. Vem älskar du? - mig själv såklart

2. Vem kan berätta allt för dig?- den som har lust

3. Vem vill du bli full med?- hmm,,, ida skulle va kul att dicka nåra drinker med,skulle bli en upplevelse;)


1. Saknar du någon nu? - Ja

2. Är du glad? - jag är alltid glad

3. Är du fundersam? - vad finns de att fundera på, får ta de som de kommer

4. Är du uttråkad? - nej faktiskt inte

5. Är du tysk? - neeej?

7. Är du italienare? - nej inte de heller

8. Är du fransk? - men för i helvete! JAG ÄR SVENSK

9. Är dina föräldrar fortfarande gifta? - nej,tur är väl de...

10. Gillar du någon just nu? - jag gillar alla som gillar mig,,,,alltså gillar jag bara mig själv!(y)





Om dig

1. Hur mycket är klockan just nu? - 00.38

2. Namn? - Becca

3. Vart bor du? - Norrtälje

4. Hur många barn vill du ha? - 1,om de blir tvillingar får den andra flytta:o

5. Vill du gifta dig? - ett stooooort jävla brölopp ska jag ha!

6. Rullar du spaghettin eller skär du den? - olika tror jag?;s

7. Har du ätit sushi? - nej, vågar fan inte

8. Favoritglass? - BJ

9. Hur många flingor har du i ditt skåp? - ?

10. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? - självklart inte(a),okej kanske nån gång

11. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? - om hon har,varje dag helt seriöst:o

12. Har du syskon? - jajamensan

13. Har du ljugit på någon fråga? - nepp

14. Har dina föräldrar ljugit för dig? - vi lever i en ända lögn här hemma

15. Har du varit full den här månaden? - överlämnar den frågan till folket. vad tror ni? har jag de?

16. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? - en aning

17. Har du borstat tänderna den senaste timmen? - nej men snart ska jag nog suga lite på min blåa fina borste

18. Har du pussat någon som är fyra år äldre? - blame it on the alkohol

19. Har du haft sex med någon som är tre år äldre? - ja

20. Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? - nej



Fyra Grejer

1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? - jaa. inte kul att springa i klackskor inte

2. Har du en hund? - bara jobbigt

3. Sover du helst själv eller med någon? - alltid mysigast me någon annan i sängen

4. Tror du på spöken? - liiiite (a)


Skulle du


1. Skulle du vilja vara längre? - nej inte ett dugg

2. Skulle du vilja väga mer? - FUCK NO!

3. Skulle du vilja ha sex nu? - domhär frågorna gör mig kåt

4. Skulle du vilja dricka dig full nu? - nej,ska fortsätta dicka mitt honungsvatten ;)

Speak out!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0