I´m afraid for you

Jag äkskar dig men jag vill inte bli som dig.önskade att du kunde vara min förebild men istället blir jag bara rädd när jag tänker på dig. du gör mig rädd och jag önskar bara att du skulle funnits där för mig när jag haft det som jobbigast. men allt du gjort har har förstört det.för inget kommer nånsin kunna göra så att jag känner att de är du som finns där som stöd för mig. du har vart ett monster i mina ögon tills jag insåg att de kan hända vem som helst. till och med mig.

Du är min Pappa och ingen kommer nånsin kunna ta de ifårn mig. Älskar dig även om du inte gjort något possitvt på väldigt länge.men du är ändå min Pappa och de är jag glad för.



Speak out!
Postat av: madeleine

sv; säger det samma <33

2009-10-29 @ 18:11:22
URL: http://madeleinesk.blogg.se/
Postat av: Anton kornehed

"jag är världens gladaste människa" :)

adda mig på facebook, är tamefan omöjligt att hitta dig..

och kom ihåg.. Elgiganten klockan 9 imorn!!

2009-10-29 @ 19:49:31
Postat av: becca

sv anton: kan bero på att min facebook är fucked up:p (vet inte om jag har en elr inte?:S )haha!



HA HA HA låt mig skratta,aldrig att ja är där så tidigt,då sover jag lilla gubben;) kommer sen för jag vet att du behöver min fantastiska hjälp(a)

2009-10-30 @ 04:44:06
Postat av: Anton

jag va uppe sju imorse..

kom inte för sent bara, slutar halv fem idag!!

2009-10-30 @ 09:47:01
Postat av: Anton

halv sju till och med :(

2009-10-30 @ 09:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0