I need help...help me

GUES WHAT! I`M A ROC...skojja bara, täänkte faktiskt säga att de är lov nu fan! och jag och karro har börjat lovet med att kolla på film-.-, jag håller med vi är tråkiga men vafan vi har 7dagar på oss och denhär dan är inte slut än så får väl se vad som väntar en fredag som denna. jag har förresten funderat på en sak och kommit fram till att jag och karro känns som ett par, riktigt lläskigt,tror faktiskt inte att hon är min smak riktigt men de är sånt man får leva med när hon kommer hit varje kväll och våldtar mig,,,låter hemskt men de kan hända alla framförallt om man är med kooooorven!

hon tvingade mig att ta dendär ramen:(  jag ville ha en som sköt mig

i huvet istället...


Speak out!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0