tonights gona be a good night

nyss hemkommen från el-giganten, har jobbat och då menar jag verkligen jobbat. jag som inte äns skulle jobba fick göra ALLT, dom har sämst pesonal på dedär stället;o men vad gör man inte för att hjälpa efterblivna killar, som alla vet så ligger ju tjejer 2år före i utvecklingen. tacka gud för de! fick förresten med mig mobilen hem idag som förövrigt gör mig toooootalt förvirrad...inte kul. nu ska jag nog....röka eftersom de inte blir nått mer efter lovet, få ju helt enkelt passa på;)

förresten jag är skitglad idag,kommer nog ändras snart...hmm....men nu e jag glaaa som fajjn iaf(y)


Speak out!
Postat av: Anton

haha efterblivna killar?

trodde vi kom fram till att det var du som var efterbliven? :)

lantis

2009-10-31 @ 11:34:06
Postat av: becca

sv: vi kom inte fram till nånting, de va bara du som tog de förgivet;o

DE ÄR INTE LANDET DIN FJANT!

håll käften din lilla överklassunge;)

2009-10-31 @ 18:41:28
Postat av: Anton

Du får välja mellan lantis eller underklass luder.. make your choice!

2009-11-02 @ 23:54:46
Postat av: Anton

btw, klart du är glad efter den dag med mig?

överflödig information.. :)

2009-11-02 @ 23:55:51
Postat av: becca

sv anton:

humm riktigt svårt val faktiskt...alla älskar ju ett luder men lantis vetefan om jag skulle få så mkt uppnärksamhet och som alla vet fjortisar ÄLSKAR uppmärksamhet!

men de blir nog lantis ändå;)

2009-11-03 @ 19:38:24
Postat av: becca

sv anton:



OjOjOj här äre nån som har lite bra självförtroände;o

fast de är väl bra antar jag.....själv vet jag att du älskade att jag va och hjälpte dig;)

2009-11-03 @ 19:40:17
Postat av: Anton

Jaa.. Älskade hjälpen gjorde jag ju iaf, men att det var du som stod för den, njae :)

2009-11-03 @ 20:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0