we put this thing together

Woho skolan idag va ju ronig faktiskt...elr ja rolig blir den väl aldrig men bättre. fick mina omdömmen som behöver jobbas upp en aning,inte bra jag vet! sen skapade vi oss nåra mail hem, men de gör inget,de är ju inte mer än ett mail och om jag ska va ärlig så fixade vi så nåra andra oxå fick nåra fina rader hem fast dom inte gjort nått(a) (jag har aldrig påstått att jag alltid är snäll)
Bullen och jag drog upp och fixade present till Linni som fyllde 15bast igår,blev en platta energidryck och att smörpaket,, till alla som inte vet så äääääälskar kvinnan smör så hon blev överlycklig(y)
sen har vi inte gjort mycket alls,legat och kollar på gossip girl och massa andra serier. tror nog att jag ska röra mig hemmåt.hör av mig när jag kommer hem.
puss så länge!


förresten så måste jag lägga in här att min älskade vän johanna smedberg fyllde faktisk 15 också igår så ett stort jävla grattis till henne! kunde ju inte kommer eftersom ja va sjuk men de blir en fick elr en glamorös middag på donken nån gång tycker jag:D greeeeat hu?

 


Speak out!
Postat av: Anonym

MUMMMA DONKEN.... DU OCH CHASSE TOG PRIS FÖR GODASTE PRESENTERNA (Y)

2009-10-22 @ 18:10:15
Postat av: becca

sv till anomonym: ja men elr hur! donken gillar vi;)<3

2009-10-22 @ 20:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0