yehhhhh!

Jag älskar min mamma bara mer och mer för varje dag som går. helt seriöst så har vi fått världens bästa kontakt me varann, hon är typ som en syster för mig, känns lite konstigt att säga men så är de,kan berätta allt och vad jag än gör så kommer hon alltid va den som finns kvar och älskar mig ändå...älskar dig mamma.
Nu för att komma till saken... snäll som mami är så fick jag en nu mobil idag, fast jag tvingade henne att jag skulle betala den,de blev ju inte så dyrt ändå eftersom vi bytte nummer o sånt skit(y) så på fredag blir jag en ny mobil rikare och 260kr fattigare.


<3

MIN! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D


Speak out!
Postat av: :)

har du den?;o

2009-10-30 @ 15:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0