The king of school

Gårdagen va helt suverän!
Direkt på morgonen så skulle vi ha föredrag inför klassen...jag va den första av alla som gjorde och nerverna stod mig över huvet när jag ställde mig där, jag skade så mycket att jag trodde jag skulle falla till marken vilken sekund som helst. haha.
Snacka om att jag hade världen press på mig, dedär föredraget kunde lix höja ens betyg så man ville ju verkligen göra sitt bästa.
Och NU kommer vi till de bra med hela dagen....JAG FICK ETT VG(plus) och om jag gör om de för en annan klass så kan jag till och med få ett MVG.
Hur jävla underbart som helst enligt mig!


Speak out!
Postat av: rebecca

härligt bruden, bra jobbat!

2010-04-23 @ 09:47:24
URL: http://beccccus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0