En väns kärlek är så mycket starkare än de som vi alla igentligen söker efter dagligen. Så varför söka efter kärlek när man ändå har så mycket att man skulle kunna bli rik på den?



Inte långt kvar tills vi vart vänner i ett år nu, och de här året har haft sina motgångar som fått både dig och mig att ligga längst ner på botten och känna att livet bara fösvinner mitt framför ögonen på oss.
Vi har gjort massa korkade saker som vi tyckt vart jättespännande och folk skulle säkert säga att vi förstört våra liv men jag kan bara säga att vi har skapat vår liv genom alla misstag och korkade saker.
Jag ångrar inte en ända sak vi gjort och skulle kunna göra om allt igen bara jag fick göra de med dig.
(nu kommer de tårar så vi tar en liten pause)

Du fanns där när jag grät mig till söms om nätterna över en förlorad vänskap, Du fanns där när första kärleken svek mig, Du fanns där ingen annan gjorde de. även fast alla andra tyckte att jag va den pinsamaste människa i världen så stod du ändå och höll om mig och visade att ett misstag inte kan förstöra en vänskap.
Och varje gång allt skedde så sa du alltid att de skulle bli bra...Dina ord va min lag och jag skulle inte döda dina ord.
Jag fick tillbaka min förlorade vänskap för att du inte lät mig sluta hoppas, du vägrade låta nått som du visste betydde så mycket bara försvinna.
Sen har vi alla våra brister, och de finns dagar då jag undrar vafan du håller på med men de är som en god vän brukar säga....
"Det är en värdslig sak"
För de är de vrkligen. När en vänskap är så underbar så är en dålig dag bara en fjärt i rymden.

Jag har alltid haft svår att säga att nån är min bästa vän för man kanske inte bara har en. de har nämligen inte jag.
Jag har 2 bästa vänner som jag skulle göra exakt allt för. Du är en av dom Karolina Hellgren.


Speak out!
Postat av: karroo

åh, nu började jag gråta!

sitter och ler för mig själv medans tårar rinner, hihi.

du är underbar min vän!

du vet vad jag tycker och jag är så oerhört glad och stolt över att ha dig som min vän, min bästa vän.



jag hade gått under utan dig,

och som du säger gick vi under tillsammans, vilket var tur. för jag tog mig upp tack vare dig.



du är grymt bra flexbert! <3

2010-04-05 @ 20:21:39
URL: http://karolinahellgren.blogg.se/
Postat av: becca

fint skrivet beccan



Jag vet att du har det tufft, och det spelar ingen roll hur gamla vi blir, jag kommer ändå alltid vara med dig, det sägs att man formar sitt liv redan i unga år. och jag kan bara tacka för alla underbara år vi haft tillsammans, kollar på bilder med oss när du gick hos dagmamman, vi har så många minnen tsm och jag bara ler när jag tänker på dom. Du är den bästa vän jag haft och jag tror aldrig jag kommer få en vän så som du var. vi var mer som systrar.



du har alltid en bit av mitt hjärta Rebecca



<3

2010-04-05 @ 21:50:50
URL: http://beccccus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0