you take my world upside down

Har inte blivit mycket till bloggande på sista tiden, men som jag sa så va jag tvungen att ta en liten pause och bara tänka på mig själv.

De har inte hänt så vansinit mycket sen sist. Lovet har mest betått av att bara ta de lugnt med vänner, men de har vart så grymt skönt för jag hade bestämt mig för att de inte skulle bli annat än 1fest på lovet och så blev de också.

I fredas va vi ute i skogen hos sofia för att fira henne och hanna. de blev en massa dans och anndra trevligheter.
Man uppskattar verkligen fester så mycket mer när man inte gör de så ofta, så nästa gång jag festar är nog i turkiet med 2 av mina fina vänner(y)


Speak out!
Postat av: jullan

ja fan va nice vi ska ha i turkiet! :) <3

2010-04-13 @ 19:24:47
Postat av: anonym

snygging!

2010-04-14 @ 19:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0