who knows what life really want

Trodde att de skulle vara kul att börja gymnasiet och börja om på nytt och allt dedär. Men jag började om mitt liv ungefär 2månader innan 9an slutade, och nu måste jag börja om igen. Vilket jag har svårt för, jag kan inte ändra nått på så snabb tid och även om de tar lika lång tid för alla så mår jag riktigt dåligt när förändringar sker i mitt liv!
Kanske jag inte ens vill bli frisör? För hur i helvete ska man kunna veta vad man vill bli när man är 16år gammal? de är ju patetiskt.

Finns många alternativ för min del just nu. Kanske börja en annan frisör-linje och se om de känns bättre.Börja plugga distans eller ta ett sabb-år och jobba istället så att jag kanske blir mer säker på vad jag känner för. Fan vad svårt allt ska va!



Speak out!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0