You can do it!







Tänkte precis slå en signal till karro och fråga om hon ville gå ut....lite sådär smådum tanka eftersom hon åkt iväg till nyköping idag. Kommer ta en evighet innan jag vänjer mig vid att hon inte finns så nära. Kommer ligga o gråta hela natten känner jag, och de börjar redan komma lite tårar. Sen blir inte alla bättre av att jag är sjukt nervös inför skolan imorn!
Har nog aldrig vart så nervös i hela mitt liv faktiskt. Jag menar, tänk om allt bara blir toalt misslyckat, jag hittar ju inte äns dit:o haha! och vet inte heller vart jag ska gå eller nånting. MenMen,blir förhoppningsvis bra även om jag vet att natten kommer bestå av en massa tårar och kanske får jag inte äns behålla födan som just nu ligger i min mage......Lite mycket information kanske...


Speak out!
Postat av: karro

ddet kommer gå hur bra som helst gumman!

Ringer dig imorgon bitti, (eller du mig ;)) så får vi önska varandra lycka till!

Saknar redan dig! :(

2010-08-22 @ 21:19:32
URL: http://toanother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0