20 december

Har inte orkat skriva om helgen, och det tänker jag inte göra heller. Jag skriver från dagens läge då jag för tillfället sitter i skolan. Är klar med allt innan jul så just nu sitter jag bara och gör ingenting...kul...nej!
Efter denna dag återstår bara 1 riktig skoldag och efter det så väntar 3veckors lov,julafton, mellandagsrea, Nyårsfirande, och en massa välbehövd sovtid som jag så länge har väntat efter.
Hoppas också att jag hinner träffa min älskling som kommer vara borta mestadels av lovet, inte kul men vad gör man åt saken.

Speak out!
Postat av: ronjja

lägg det på minnet för det kommer ej tillbaka!

fan vad jag saknar dig och älskar dig. vi måste ses i veckan, slå en pling eller något :)

2010-12-20 @ 21:39:59
URL: http://vivirmivida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0