Dan före...Ojdå, det va visst redan dopparedan! GodJul

Julklapparna ligger inslagna under granen och väntar spänt på att få rivas sönder av desperata Becca...;) För om någon missat det så är det självaste julafton! inte så många som har julkänsla dock, men det kanske blir bättre framåt dagen.
Årets jul ska firas hos mormor med hela släkten för en gång skull, kommer nog bli riktigt mysigt. Sen imorgon ska jag försöka ta mig in till Stockholm för att få träffa min älskling innan han åker iväg. Det är nog den ända julklappen jag vill ha i år faktiskt, att få träffa han innan min saknad erövrar min kropp totalt!
Om ni har tur kanske ni får ett julägg nu på julafton...det vore väl inte fel? ;)

Speak out!
Postat av: bea

du är så grymt jävla snygg becca!

2010-12-29 @ 13:57:39
URL: http://akessonbeatrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0