1 December

24 ynkliga dagar kvar till Sveriges alla familjer sitter och stoppar i sig gröt,julskinka,den ljusa chokladen i aladinaskarna och medan barnen springer omkring och klämmer på alla julklappar. Ingen evighet precis, och inte heller någon evighet tills alla skolarbeten ska vara klara innan jul...Men det fixar sig alltid på nått sätt så.
Dagen då? Tittade på första avsnittet av julkalendern, och måste väl säga att jag är villig att ge det en chans...om jag hinner på mornarna vill säga. Sen blev det lite pluggade på Pelikan i väntan på att Karro skulle bli klar hos frisören så jag kunde få sällskap på stan. Hittade kläderna som förmodligen kommer få fira in nyåret med mig,(skönt,slipper man tänka på det). Och efter det var det dags för mitt eländiga hår att få sig en omgång! Trodde jag skulle gå flintis där ifrån så slitet som mitt hår va, men icke då, blev chockad över hur lite som försvann men blev också jättenöjd!
Öppnade också första luckan där det gömde sig ett puder (y)

Speak out!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0