Använder skoldatorn som är rensad på ALLT, så blir inga bilder....

Bakterierna i kroppen börjar försvinna och jag tror faktiskt att jag kan ta mig till skolan imorgon. Kan i alla fall prata nu till skillnad från de tidigare dagarna denna vecka, och det är ju alltid något!
Gick upp tidigt imorse för att ha en timmes pratstund hos doktorn. Efter det följde jag med mamma och Annelie till Täby på lite ärenden, och nu ska jag ta mig en varm dusch och förbereda mig inför kommande skoldag.
Mamma kom förresten hem igår med en Iphone 4(dock inte till mig). Kan ju bara säga att det är svårt att ens låtsas som att man inte är avundsjuk...Men är glad för hennes skull...eller? Jodå det är jag, ska inte klaga eftersom det alltid är jag som får saker och hon blir oftast utan. Men avundsjuk får man vara ändå tycker jag :) Och sen får man ju inte glömma att tomten om en vecka knackar på dörren, och om man har vart snäll(vilket jag självklart vart) brukar han ha lite överraskningar med sig ;) haha.

Speak out!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0