What do you want?

Ojojoj vad tiden flyger iväg när man...inte gör ett skit. Hela fem dagar sen jag skrev sist, men inte skadar det någon!
Har jobbat fredag,lördag och söndag. Måste ju kunna få ihop en liten budget till denna månad då alla julklappar ska inhandlas, och framförallt vore det skönt att ha en välfylld plånbok på mellandagsrean för då jävlar ska jag springa runt med svetten i pannan och dra i alla kläder!
Har även fått några mysiga dagar med älsklingen som alltid känns lika välbehövligt. Vill verkligen ta vara på all tid jag kan få med honom. Igår åkte han hem och strax efter det kom Karin på besök, så hon,jag och Evelina fixade till en kladdkaka att fylla magarna med framför film och skratt.
Och så va vi slutligen framme i dagens läge, SKOLA! Två oförberädda prov slängdes upp i ansiktet, och efter det fick jag sällskap i till Täby av Alma och Nanna, även på bussen gjorde ett par nyinköpta skor mig sällskap (y)

Speak out!
Postat av: evelina

SNYGGGGING!

2010-12-07 @ 21:32:26
URL: http://evmano.blogg.se/
Postat av: bea

fyfan vilken snygg brud!

2010-12-08 @ 23:33:32
URL: http://akessonbeatrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0