can you see my smile? that´s strange because I´m not smileing


Skippade skolan av personliga anledningar, ibland blir allt bara för mycket helt enkelt.

Så jag tog en lugn sovmorgon vilket jag kände att min kropp verkligen behövde,vi 11tiden tog jag en sväng upp till gymet där jag svettades i 3timmar, Evelina kom förbi efter provet så snackade vi lite och sen begav jag mig hemmåt. Helt utmattad när jag kom hem så jag tog en pawer-nap för att sedan vara pigg till kvällen.
Följde med mamma på A-lags-matchen en stund sen gick jag hem till ronjja där de visades skräckfilm. och när jag säger skräckfilm så menar jag verkligen de, de va ta med fan den läskigaste filmen jag sett på läääääänge:o

Nu blir de sängen för imorn ska jag upp o jobba!


Speak out!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0