I hope you are happy now because I´m more than happy without you

har vart lite dåligt med bloggandet på sista tiden, men de går nog ingen nöd på en unika 27besökare som följer mitt intresanta liv right?

Har haft fullt upp i helgen med massa roliga saker. i fredas spenderasdes dagen/kvällen med evelina, tog de mest chill men hade lika kul som vanligt så. drog hem tidigt så att man kunde va pigg på jobbet på lördagmorgon, vilket jag va. de är sån stor skillnad att jobba när man är pigg,glad o inte bakis....allt blir så mycket roligare.
 På kvällen va de röjjjj hos "Steffe", så alla hade klätt sig i färgglada kläder vilket kvällens tema var.riktirgt snyggt!.
På söndagen blev de jobb igen, dock inte lika pigg eftersom jag kom hem vid 5 på morgonen och jag hade inte varit lydig o druckit saft hela kvällen, men de är sånt man får ta och de va mer än värt de så.

Idag har jag köttat galet på massa lärorika lektioner i skolan och efter de kattade jag ännu mer uppe på gymmet, så nu har jag dendär sköna kännslan i magen även blandad med kyckling-sallad. de står en semla i kylen o väntar oxå men är så tveksam om jag verkligen ska äta den? :/


Nu blev de massa tråkig text så slänger in lite snygga bilder som jag snott från evelina
Förlåt! <3






Speak out!
Postat av: BEEEEAAH

BIG LOVE! (L)

2010-02-17 @ 19:20:53
URL: http://akessonbeatrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0