I´m the best, fuck the rest

Idag har jag faktiskt vart hur ducktig som helst. Första lektionen va de nationella,svenskaC. jag är helt chockad över hur jag kunde sitta på samma ställe i 3timmar, har nog aldrig hänt tidigare men jag va så nervös över att inte hinna klart att jag bara fukuserade på att skriva. (y)
Efter skolan gick jag o evelina iväg och gymade i 2timmar så nu är jag pigg&glad.helt fantastisk kännsla efter att man köttat som fan på gymet. ÄLSKAR`T!
Sen gick jag hem o tog en skön dusch. och nu har lagt fram kläder o allt till imorn, snacka om framsteg på bara en dag. he he!

nu blir de en lung kväll framför tv:en, bättre kan inte den här dagen sluta, eller jo de kan den faktiskt....skulle vilja prata lite med en världigt gullig kille som jag börjar sakna (a)


Speak out!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0