I will always love you

gissa vad jag gjort idag? jag har tränat handboll med gammla laget, de va faktiskt ganska kul bortset från att dom börjat med klister vilket är vidrigt! man får upp ungefär allt smuts får golvet som kletar sig fast på händerna.....inte OK. men de blir nog fler träningar faktiskt.

skoldagen började med första nationella provet....de gick skitbra.....*host* haha nej men vi får se jag svarade ändå på ganska många men har svårt för sånt där med frågor o skit.

För tillfället sitter mamma min i frestar mig med glass men jag här med ett äpple som är jävligt saftigt o gott så jag sak inte klaga. Nu är de fan dags att säga god natt för jag är trött som ett svin.


Speak out!
Postat av: emilie

du måste fortsätta ;)

2010-02-10 @ 10:18:07
URL: http://emiliejosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0