kortfattad helg.....

Fredag: Gymma. Vid 5-tiden tog jag,karro,bea och emilie bussen till roslagsbro där lite vänner väntade, så de blev en kväll med massa god dricka, allvarliga snack hit&dit och sist men inte minst så lärde sig jag o jesper hur man fixar stopp i toaletten vilket är en lång historia så de orkar jag inte berätta. vid 1 kom vår skjuts hem och när jag kom hem så bråkade jag med mamma.....

Lördag: Jobbade nåra timmar med Grynet vilket alltid är lika trevligt sen blev de raka vägen hem och snabbt in i duschen sen tog jag o evelina bussen till huvudstaden där vi träffade Karin och Teddy.tog en fika på Café 60,"ytterst mysigt" haha....jaja sen fick vi ge Teddy en hejdå-kram för att sedan vandra vidare till lite festligheter. de va lite stelt men de började karin o dra med alla på att bonga(stavning) så de blev ju lite röj iaf(y) men vi tog buss hem tidigt, faktiskt så va de jag som va lite tråkig men jag brukar bli så när jag ska jobba tidigt :(
När jag kom hem så.....bråkade jag med mamma....igen

Söndag: Försov mig men kom ändå till jobbet med bra humör så de va ju helt underbart, smittade även av sig på bittre kunder.hihihi.
Fick jobba 3timmar själv sen kom Grynet och vi puttsade på allt vi såg, (va riktigt fint när jag gick hem sen)....de är ju tråkigt att jobba själv men fina vänner som jag har så brukar dom komma och underhålla mig.








Speak out!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0