love is when I see you

måste nog säga att den här dagen inte vart någon rolig dag, helt tvärt om!!!!!
vaknade med smärta i hela kroppen och de hela blev inte bättre av att jag skulle till tandläkaren för att plocka bort en tand, och med min förbaskade tandläkaarskräck slutade de med att några tårar rullade ner för mina kinder. :(
Nu sitter jag hemma och även om de inte finns något att klaga på igentligen så mår jag pyton och skulle bara vilja gå o lägga mig och sen vakna upp när allt är bra igen......Livet är så förvirrande för mig just nu. jag vet att jag alltid kommer älska honom men ibland kanske man bara ska strunta i ens känslor och göra de som man tror blir bäst i slutändan?
Får se hur de går med de men just nu behöver jag vila en stund så att jag slitter tänka på allt.


Speak out!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0