LoveLoveLove

Dags för ett blogginlägg kanske?
Har ju inge vettigt att säga men kan ju bara berätta att mitt liv är så jävla fucking bra just nu....kunde inte sova inatt bara för att jag låg o grät massa glädjetårar. Helt fantastisk kännsla ska ni veta.
till och med min lärare tyckte att jag va alldeles för glad för att va jag:P haha tänk vad kärlek kan göra(y)

Får bara hoppas på att morgondagen blir lika bra så att skoldagen blir lika bra som idag:)


när kärleken ändå sprudlar innom mig så måste jag
berätta att karro betyder en massa för mig.
älskar dig!


Speak out!
Postat av: rebecca

va skönt vännen!:)

2010-02-04 @ 12:33:56
URL: http://beccccus.blogg.se/
Postat av: karro

gud vad förvånad jag blev!

vad gullig du är gumman.

du betyder sjukt jävla mycket för mig.

utan dig skulle jag gå under.

och det menar jag, bokstavligt talat.

jag älskar dig fläk!

2010-02-05 @ 21:01:54
URL: http://karolinahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0