Mama who gave me....

hejsan hoppsan snyggingar!

Dagen spenderades i skolan men världens sämsta humör, men lyckligtvis tror jag inte att nån märkte de eftersom jag verkligen ansträngde mig för att inte skrika på alla omkring mig. Efter skolan fick jag skynda hem o snäll som min mamma är så hade hon gjort en chail latte till mig för att jag inte skulle hinna äta nått. Vi åkte nämligen raka vägen till täby där de va dags att diskutera tanstälning åter igen....inget roligt samtalsämne måste jag säga, men förhoppningsvis blir det än osynlig som sitter bakom tänderna. Efter de så tog vi en snabbrunda genom täbyCentrum så jag fick med mig 2tröjor,1väska och en halsduk hem, inte så mkt men de va bara de min plånbok va villig att ge mig tyvär. "/

Imorn ska jag tillbaka till skolan med ett lika ansträngande humör som idag(kommer knappast va gladare imorn)


Härlig bild från Malta...man saknar ju inte sommaren mindre när man
sitter o plågar sig själv med massa sommarbilder.....




Speak out!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0