sometimes I just wonder what people thinking with

Ännu en soft dag, har vart så skönt att bara kunna ligga kvar i sängen om man känner för de. men när jag kan sova hur länge som helst så vaknar jag alltid för jävla tidigt, men de skadar inte för då kommer jag iväg tidigare till gymmet. riktigt skönt att vara där när de inte är så mkt folk(y)

juste ja.....när jag sitter på en av träningsmaskinerna o köttar galet så kommer de 2killar och ena killen har med sig en flaska med CokaCola? och de va inte en liten flaska heller utan en såndär jättestor....då kan man ju undra vad meningen med att gymma är, om man dricker cola istället för vattan när man tränar. lite patetiskt måste jag säga faktiskt!
jaja inte mitt problem, jag köttar minst 2timmer per dag med VATTEN vilket lär ge mer resultat än han "cola-diet"


Någon mer än jag som tycker att de är såååå mycket roligare
att träna på de nya gymmet? de är så frächt till skillanad från
de tidigare! (Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)


Speak out!
Postat av: Bina

Tror inte att dessa grabbar är på gymmet av samma anledning som vi... Tror dom är där för att bli, lite större ;) Men get your point, cola släcker inte törsten direkt?! wierd

2010-02-25 @ 00:16:35
URL: http://binabengtsson.blogg.se/
Postat av: maja

becca du sliter ju på din kropp om du tränar så mycket.. :(

2010-02-25 @ 09:56:47
URL: http://enmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0