tisfördriv när evelina sminkar sig.....

Namn: Rebecca Andersson

Piercingar: öronen,naveln,tungan och näsan

Tatueringar: ska göra de snart men vet bara inte vad....

Längd: 1,65 ?

Skostorlek: 36-37

Hårfärg: ljusbrunt skulle jag väl kalla de nu

Fräknar: inte mkt nu,men på sommaren ser jag ut som pippi;o

Motto: sköt dig själv o skit i andra

Kär? lite småkär (a)
Önskar du att du bodde någon annanstans? skulle inte va helt fel

Röker du? mm, men försöker sluta nu sakta men säkert

Vilken parfym använder du? brittney spears

Vad är du rädd för? höjder,spindlar

Gillar du att tvätta? inte min stora hobby, men klart jag gillar de när man får pengar(y)

Gillar du berg- och dalbanor? ÄLSKAR`T

Senaste...

Filmen du hyrde? nån värdelös "skräckflm"

Filmen du köpte? minna jag inte

Låten du hörde: right here,right now

Låten du laddade ner? håller inte på med såntdär ;)

Personen du ringde? Karro

Personen som ringde dig? Mamma min

TV-program du såg? vakna med the voice

Person du tänkte på? Mr.V   ;)

Favorit...

Låt: ofta man kan välja 1 ?

Sak att göra: polare,fester o skola såklart......

Sport: har ju inte gjort så mkt så blir nog handboll om inte gym räknas?

Dryck: apelsinjuice..(brämhults såklart)

Kläder: beror på humör

Film: gillar de mesta

Bil: min älskade BMW,,,finns ingen bättre

Serie: 90210 och gossip girl

Har du någonsin...

Gråtit över en pojke? lite kanske......ha ha

Gråtit över en flicka? ja min kära vän är ju en tjej så

Ljugit för någon? har försökt men de är inte min starka sida

Varit i slagsmål? nejdu, sånt är inte min grej riktigt

Blivit arresterad? nej, bara jagad ;)

Träffat någon från internet IRL? jadu de har hänt nån gång

Antal...

Gånger du varit kär? 1

Gånger ditt hjärta brustit? 2 typ

Hjärtan brustet på grund av dig? vänskap och kärlek

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? svårt att säga....alla kanske? :s

Gånger ditt namn varit med i tidningen? oj de kan jag inte räkna till, jag är värsta kändisen

Senaste...

Boken du läste? läser nån bok på engalskan, inte för att jag vet vad den heter

Personen du fick e-mail av? inte en aning, kollar aldrig min mail

Personen du fick brev av? hallå de är 2000-talet. finns de fortfarande brev?

Personen du fick sms av? Victor

Gången hela din familj åt middag tillsammans? haha de va fan länge sen

Saken du köpte? chai latte o blåbärspaj

Brukar du svära mycket? ja. men vemfan bryr sig om gud så?

När stiger du upp på morgonen? halv7

Vad har du på dig? jeansleggins,linne,halsduk,strumpor och.....TROSOR! hihihi

Vad ska du göra ikväll? gå ut o röja med evelina

Vad är du allergisk mot?. kött....

Var har du ont? kissblåsan och mage :)

Använder du hårspray inte så ofta längre men de händer

Kan du stå på händer? haha nej

Håkan Hellström eller The Ark? håkan

Salt eller socker? får väl saga båda för jag vet inte

Gillar du ketchup? nej, de är fan bland de värsta som finns faktisk

Är du glad nu? haha som fan

Var du glad igår? inte på morgonen men de blev bra sen så

Vad dansar du till? dig....

Stockholm är... ? RÖÖÖÖÖJ!

Göteborg är... ? gött

Kan du sjunga? klart som fan. nya idol!

Spaghetti eller makaroner? spagetti

Land du vill besöka? Australien och bahamas


Speak out!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0