Utkast: Feb. 8, 2010

Blev ingen skola för mig idag utan istället satte jag och karro ( tjorven ) oss på bussen till nyköping. Hon skulle kolla på sin blivande skola och då va jag självklart gullig o följde med, fast de va väl kanske inte så mkt för karro skull (a) haha!
När vi kom till skolan och hade snackat lite med rektorn o sådär så tyckte hon att vi skulle va med på nåra lektioner, men de tyckte inte vi så vi drog o käkade lunch med victor och sen när han skulle tillbaka till skolan drog vi hem till karros kusin som bodde vääääääldigt långt bort. och hur i helvete ska man veta när man ska gå av när de inte finns nåra sånnadär som visar var man är och man inte hittar där heller? men vi klarade oss så. sista timmen spenderades med victor innan va åkte hem och hade 3timmars trevlig bussresa.


lite avundsjuka på våran guide(stavning) från idag kanske?....
mohaha de hade jag iaf vart;)


Speak out!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0