You are fairly wonderful to me


blev en morgon på gymmet idag, inte helt fel att stå där o bara svettas bort lite bekymmer faktiskt.
när jag är påväg hem så möter jag mamma som ska äte lunch på SPC,,,och eftersom jag inte hade nått bättre för mig så följde jag med som trevligt sällskap(bortsett från att jag inte va allt för trevlig) .....när vi iaf sitter där så ser vi en gubbe utanför som plockar upp gammla fimpar o lägger i sitt paket.....ha ha ha ha ha! snacka om beroende elr ska vi kalla de fattig?
Inte ens jag när jag är som mest röksugen nu för tiden skulle göra så....då har man ju sjunkit ganska lågt måste jag säga. Då tycker jag fan att man ska sluta om man inte äns har råd med sina egna cigg. elr vad tycker ni?

Med de säge jag god natt för mig,så får ni sova så gott!

förresten så måste jag bara säga att jag saknar en visst Mr.V så otroligt mycket,måset se till att träffa han snart så jag inte går under av saknad (a) hihi


Speak out!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0