you are perfect

Även idag blev det en stund på gymmet precis när jag vaknade. skulle igentligen simmat på morgonen och gått till gymmet på kvällen med sällskap,,,men då är de väl klart som fan att jag slår av klockan i sömnen och vaknar 9,precis när dom stänger.....-.- (inte kul!)
men som sagt så blev de iaf nån slags träning(y)

efter de så gick jag hem o började städa hela lägenheten (kanske mamma pratar med mig då tänkte jag).....de tog nåra timmar eftersom de alltid kommer saker i vägen(a) sen slog karro min vän en signal och ville ta en cigg.....
och JA evelina JAG RÖKTE......FY PÅ MIG JAG VET!  men karro va så givmild :(:(:(

FUCK THAT!


Speak out!
Postat av: evelina

jag är väldigt besviken på dig rebecca.

2010-02-26 @ 12:35:08
URL: http://evmano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0