you will not change my life when it is perfect

Slapp skoldag måste jag säga, kanske dels på grund av att jag och karro satt i caféterian halva dan o käkade massa mackor och pratade sex med Franco.(haha)
efter skolan skulle jag hem o plugga och packa lite smått inför imorgon hade jag planerat men inte fan blev nått av de gjort utan jag somnade och vaknade halv8 när mamma kom hem. SKOLAN TAR KÅL PÅ MIG!
jag har gjort lite nytta iaf. jag har gjort 1000situps 350benlyft OCH stått o kämpat i en kvart med hantlarna. De börjar ta sig känner jag, måste bara komma ifårn min besatthet till bröd osånt, eftersom de är typ de ända jag äter. haha en macka till varje måltid är inte helt OK.
Nästa vecka blir de träning vad än min mamma sägar, jag skiter nämligen i om jag får lunginflamation.
JAG SKA TRÄNA!

med dom orden säger jag god natt till mina fina läsare<3


Snodde en bild från evelinas blogg.
fina flickor dedär måste jag säga. vad tycker ni andra?


Speak out!
Postat av: evelina

jag tycker också det är ganska fina flickor

2010-02-06 @ 12:23:21
URL: http://evelinanoren.blogg.se/
Postat av: ronjjaa

jag tycker det e ganska fina flickor

2010-02-12 @ 21:27:43
URL: http://ronjjaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0