Gott nytt år!

Sista dagen på året blev kanske inte så som jag trodde. De började med att nåra brudar skulle käka tillsammans och planerna va tacos fram till att flygis hade stängt....och sen ringde vi runt till ungefär alla restauranger ovh testade till och med o kolla om donken va öppet, men inte äns de va öppet. men eftersom dom där uppe på flyfältet inte firar på samma sätt som vi så hade i alla fall den pizzerian öppen.(y) efter lite pizza och nåra goda cider blev de att ta på sig skorna och gå till en fest som jocke och nån mer hade hand om. Va väl kanske inte de roligaste jag gjort och jag saknade att fira med Evelina. Vid 3tiden efter att kollat på raketerna och haft trevligt så blev de läggdags för min del. fick sällskap av Karro och hanna också.
Kortfattat kunde årsskiftet vart roligare utan massa jävla problem och annat att ha tankarna på,men de är väl bättre att fira med nåra fina vänner än att sitta hemma och deppa över nån kille som aldrig kommer att stå vid ens sida igen.

Idag vaknade vi ganskaa tidigt ändå, och redan när jag vaknade började jag tagga till kvällen som skulle spenderas i stockholm med palme,viktor och karro. men eftersom alla förutom jag va lite trötta efter gårdagen så va inte dom lika taggade som jag. och sen är jag ju typ sjuk oxå så de hade ändå inte blivit nått eftersom jag försöker kurera mig till imorn när jag förhoppningsvis ska till Falun med Sofie. får se hur de blir med de faktiskt "/

god natt från en sjuk jävligt sur becca.


Speak out!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0