who will I be, It´s up to me, It´s more than you could ever see. Who will I be?

slänger in ett snabbt inlägg medan jag väntar på två vänner med lite problem. Vet inte om jag ska va glad att jag för en gång skull inte har nåra problem eller om jag kanske faktiskt skulle vilja vara den som får sitta och diskutera saker, jag menar, jag har ju ändå en ganska stor talang på just deep-talk (stavning?). Nej men jag får va glad så länge jag är utan problem :)
Från de ena till de andra så måste jag säga att sommaren bara flyger iväg, jag skulle kunna vänja mig vid att bara sola hela dagen men tydligen så ska man inte få ha sånn tur för redan den 25augusti så ska man tillbaka till verkligenheten och plågas med massa läxor....inte okej!
nej nu blev de ett helt skumt inlägg, kan ju dock bero på att rasmus-på-luffen-sången dånar ur högtalarna. haha

Speak out!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0