confused



Somande gosandes med karro och vaknade gosandes med mig själv istället.
Gårdagskvällen bjöd på chill vid Lommarbadet men alla jävla änder va totalt drogade och försökte våldta oss vilket vi kande stå emot men när dom tillslut snodde min cigg så fick de va nog och vi begav oss till karro för att kolla på skräck vilket slutade med att verken jag eller Evelina vågade gå hem så vi somnade så gott i soffan.....

Idag har jag spenderat hela dagen i solen på balkongen på grund av att jag inte har ett skit att göra.
Så nu har jag funderat lite, och man kanske ska dra ut till Väddö på ett besök över helgen?
Ida vad säger du om de?

Speak out!
Postat av: ida

gör de, men vafan sa du inte de i telen då? har du ändrat dig eller?

ska troligen träffa elin, felicia och kanske amanda på lördag men :P <3

2010-06-17 @ 20:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0