Sommar&sol,vi har kort tight kjol och vi vill ha dig...


Har haft en mysig midsommar på Vätö som bestått av lite olika saker.
Började med att vi anlände till vätö och därefter bar de av till dennis i Levis bil, och de kan jag ju bara säga att de va nog blan de värsta jag nånsin gjort....medan alla satt o garva så kände jag hur tårarna kom i ögonen av rädsla! Hemskt!
Innan vi begav oss ner till ekvallen så underhöll vi oss med leken "sug&blås" på dennis balkong,blev mycket skratt och massa gulliga pussar (a) haha!
Hem från allt fick vi sjkuts av victor,victor och rasmus...va en plats för lite så slutade med att vi fick sitta 3st på ena, inga stora problem med de iofs!


Blev lite strul med båtarna men som allt annat så fixar vi de och väl tillbaka på Lillön somnade vi 5pers i en säng. Mysigt!

Saknade dig Evelina under midsommar...Men vet att du saknade mig också såååå! hi-hi


Speak out!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0