Together we can get whatever we want. Even if the sky is falling down

Känns konstigt att inte ha tillbringat helgen på vätö, men va ganska skönt att göra lite andra saker.
Helgen blev an bussresa till Älmsta för att umgås med min kusin som varigt väldigt saknad. Vi unerhöll oss med massa skvaller, fixade med lite frisyrer, första doppet vid en grön brygga, leka turister på ica, käka glass och sen va jag då ensam eftersom alla somnade......jävla lantisar som däckar efter bara ett glas cola! skämtOsido! he-he.

På lärdagen blev de ännu en bussresa tillbaka till fina norrtälje, som då va finare än nånsin faktiskt. De va custom bike show, så de va mycket glada knuttar som vandrade omkring i roslagen.
Snäll som jag är så hjälpte jag evelina och hennes mor i parken där dom delade ut massa olika saker. gick ganska bra.....om vi nu skulle säga att ordet bra var att vi blev bjudna på fest i 2båtar på mindre än 1timme typ. inte illa. men klart som vill festa med parybrudarna lix ;)
Sen på kvällen satt vi bland mygg och myrer på kärleksudden och väntade på shteeekarna som skulle bada med oss.
Som vanligt så är alla ganska torra vilket ledde till att jag och Älgen-Helge fick simma för oss själva. nice!

Nu har jag skrivit alldeles för mycket så även om de hände mer orkar jag faktiskt inte skriva. är nog inte så många som bryr sig ändå......

Har ni sett något vackrare än Norrtälje? skulle inte tro de va?.....



Jag känner att min rumpa skulle passa fint på dendär röda lilla saken. right?

Sen har jag ju en grym talang för att lura på folk reklam. guld!

Evelina där emot.....hon skrämde tyvär bara bort dom. undra varför?...






Varför ta egna bilder när man kan ha samma bilder på 2bloggar?
Om nåågon kommer på ett svar så kan ni ju dela med er....


Speak out!
Postat av: evelina

tack för den då !!!!!!!!!! </3

2010-06-06 @ 22:52:55
URL: http://evmano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0